PADI Instructor

PADI Instructor

søndag 24. september 2017

Sykkel-VM 2017 i Bergen

Den siste uken har det vært arrangert Sykkel-VM her i Bergen og siden jeg bor midt i rundløypen her (Salmon Hill) så har det ikke blitt noen dykking på meg denne uken. Jeg har derimott fått oppleve Sykkel-VM på første klasse for å si det slik; hvor mange får oppleve et VM rett utenfor sin egen dør? Dette er jeg stolt av at Bergen har fått til. Arrangementet avsluttes i morgen med fellesstart for herrene, 12 runder skal de sykle forbi rett nedi gaten her. Dette ser jeg frem til.
Her er noen av bildene mine fra arrangementet så langt.
Tom Domoulin fra Nederland vant herrenes temporitt på onsdag. Her er han avbildet omtrent 600 meter fra mål på Fløyen. Det var et fantastisk folkeliv langs løypen opp mot Fløyen denne dagen. 😊
Vita Heine skuer mot toppen på Birkelundsbakken under kvinnenes temporitt.
Representanter fra Lithauens juniorlag ser ut til å kose seg kjempemasse som heiagjeng under elitekvinnenes temporitt. 😅
Martine Gjøs på vei opp laksebakken under juniorkvinnenes fellesstart, fredag 22. september.
Emilie Moberg på vei opp laksebakken under elitekvinnenes fellesstart lørdag 23. september.
Susanne Andersen på vei opp laksebakken under elitekvinnenes fellesstart lørdag 23. september.
Susanne Andersen på vei opp laksebakken under elitekvinnenes fellesstart lørdag 23. september.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar