PADI Instructor

PADI Instructor

tirsdag 26. september 2017

NITROX-kurs på Askøy

Sykkel-VM, og med det også beleiringen av Bergen, er over og vi kan drive med dykking igjen. 😊Det arrangeres et PADI NITROX-kurs i Askøy Sportsdykkerklubb sine lokaler på Florvåg mandag 2. oktober. Kurset er selvsagt åpent for alle uavhengig om man er medlem i klubben eller ikke. 😊

Dette blir et kurs for de som ønsker å ta teorien gjennom elearning. Ved elearning tar man teorien, man ser videoene og tar eksamen på nett. På kursdagen tar man en liten quiz, man simulerer to dykk og så gjennomgår man all teori som det eventuelt måtte være noe usikkerhet rundt.

Prisen for hele herligheten, inkludert eksamensavgiften til PADI, kommer på kr. 2.590,- og da får du et sertifikat til å kunne dykke med opptil 40% O2.

Hvis noen har mer lyst til å lese boken i papirformat,samt ta en litt grundigere teorigjennomgang og ta eksamen på kurskvelden, så kan vi gjerne gjøre det også. Bare gi beskjed på PM til meg hva du ønsker så tilpasser jeg meg. :)

Dette er et computerbasert kurs for de som dykker med dykkecomputere. Vil du heller lære å dykke NITROX med tabeller og bottomtimer så arrangerer jeg gjerne det også. Bare gi meg beskjed så setter jeg opp et eget kurs for det. :)

Påmelding til kurset gjøres ved å sende en melding til meg. Kontaktskjema finnes neders på fremsiden her. 


Velkommen til kurs 😄

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar