PADI Instructor

PADI Instructor

onsdag 18. oktober 2017

Dykk & Grill på lørdag 21.10

Hei, Vi kjører på med et nytt dykk & grill-arrangement, denne gangen tenker jeg å ligge turen til Landrovågen på Sotra. Det ser ut som at det kan bli ok grillvær på lørdag. Dykkestedet passer for alle nivåer. Dybden er fra 4 m -> dypt... Stedet er en slakk skrånende sandbunn som ender i en vegg som går videre ned til 50+ meter.
Jeg stiller med grill og grillkull; alle må ta med grillmat selv. :) Du trenger ikke ha med buddy, vi parer opp på kaien. Jeg vil spesielt ønske nybegynnere velkommen, og jeg dykker gjerne med nybegynnere til 18 meter.
Det er selvsagt helt gratis å bli med på disse Dykk & Grill-arrangementene; jeg ønsker bare å få folk med på dykking og ha det litt sosialt. :)
Kom og bli med på dykking. :) 

Disse bildene er tatt i Landrovågen:


 En nydelig sandslette. Dybden her er ca. 8 meter.

 Sandsletten ender i en loddrett vegg. Dybden her er ca. 17-18 meter.

 Dykker på veggen like før den møter bunnen igjen.

1 kommentar:

  1. Dette ser jo svært lovendes ut for morgendagen :D https://www.yr.no/sted/Norge/Hordaland/Fjell/Landrov%C3%A5gen/varsel.pdf

    SvarSlett