PADI Instructor

PADI Instructor

torsdag 31. august 2017

PADI Advanced Open Water Diver

Er det noen som føler seg klar for å ta et advanced-kurs nå? Lyst å lære å dykke til 30 meter? Bli med meg på advanced-kurset som starter neste torsdag 07. september. Her får man praktisert 5 forskjellige dykk sammen med en instruktør, 2 av de 5 er obligatoriske mens elevene blir enig seg imellom om de 3 andre. De 2 obligatoriske er et dyp dykk til 30 meter og et navigasjonsdykk. Etter bestått kurs er man sertifisert til å dykke til 30 meter.

Det er minimalt med teori til dette kurset, fokuset er å dykke og ha det gøy.😊


Kurset går over 3 dager og de andre to dagene ser jeg for meg at blir mandag 11. september og onsdag 13. september. Men ikke fortvil hvis ikke disse datoene passer; jeg er veldig fleksibel og tilpasser datoene etter elevenes ønsker. Jeg kjører også 1-til-1 dykking med elevene om nødvendig. Så dette kurset kan man ta over lang tid, man er ikke nødt til å bli ferdig på disse tre dagene liksom.
 

Prisen for herligheten er kr. 1.990,- i tillegg kommer bok og sertifiseringsavgift fra PADI.
 

Håper mange har lyst til å bli med på dette kurset😃

Bildet under er fra vraket av DS Frankenwald som regnes for å være Norges fineste vrak. Dette ligger rett nord for Sognefjorden og kan dykkes når man er sertifisert som en advanced-dykker. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar